nov 27 2008

Nemsokára Advent!

Egy kis bemelegítés... Készülődés a készülődés ünnepére.

Régebbi adventi írásaink: itt, itt, itt és itt.

Lesznek újabbak is!


A bejegyzés trackback címe:

https://preka.blog.hu/api/trackback/id/tr47790988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shuto 2008.11.27. 20:19:49

Álljon meg a menet! Nem vagyunk máris adventben? Vagy az csak az első vasárnappal kezdődik? Segítség, elbizonytalanodtam!

Battus 2008.11.28. 14:28:01

Szia!

Két link nem működik (internet explorer7-tel és chrome-mal próbáltam). Hibás link a második 'itt' és az 'és itt'.

Üdv

Bella Péter · http://reposzt.hu/ 2008.11.28. 20:05:58

Köszi Battus! Javítva...
Shuto! Szerintem folyamatos Adventben vagyunk, hisz várjuk vissza az Urat! Egyébként én eddig mindig az első vasárnaptól számoltam magát az ünnepi részt. Szerintem így van. Ne bizonytalaníts el!
süti beállítások módosítása