feb 18 2009

Pálfordulás és rákkenról

Gimis koromban szerettem az elborult zenéket, köztük a Korn-t is. Aztán ahogy változtam, lassan elhagytam a beofordulós, depresszív zúzásuk hallgatását. Ma akadtam rá egy bejegyzésre, amely leírja, hogy már a második Korn tag tért meg. Én örülök neki, de az biztos, hogy a kemény metál rajongói elhúzzák a szájukat a hír hallatán.

Érdekes a kemény muzsikát játszók Isten felé fordulása. Annak ellenére, hogy a rockzenét sátáninak tartják sokan, a mélyben Isten keresése húzódik meg. Sok dalszöveg az emberi lélek pokoli bugyraiba enged betekintést, és megmutatja, milyen az élet a Fennvaló nélkül. Nemhiába térnek meg rockzenészek, persze ha még időben döntenek és nem a drog vagy az alkohol végez velük.

A kérdés csupán az, hogy a megtérés után felhagynak a brutális muzsikával, beállnak egy keresztény zenekarba, vagy tovább zenélnek, mint eddig, de nem piálnak annyit?


A bejegyzés trackback címe:

https://preka.blog.hu/api/trackback/id/tr49951870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

erőspista · http://helyzetvan.blog.hu 2009.02.19. 21:23:28

Semmire sincs garancia itt a földön, de ráutaló jelek lehetnek a megítéléshez. Itt mintha a porhintés lett volna eléggé jól illusztrálva:
kontext.hu/egeszsegtelen-erzelmi-kapcsolatban
süti beállítások módosítása