okt 30 2007

Zepter és én, avagy hogyan lettem reklámhordozó

Akkor kezdjük az elején...
Magam sem tudom mikor, de kitöltöttem a TESCO-ban valami Zepteres papírt - bizonyára valami helyes, szemrevaló hölgy tolta az arcomba, és nem volt szívem visszautasítani. A számom is megadtam. Múlt héten jött is a telefon.

-Kedves Uram, ön nyert! Mit kér, Bioptron lámpás kezeléshez 10 ezer forintos kupont, vagy 5 ezer forintos ajándékot?
"Ejej! Jól jöhet még az ajándék! Legfeljebb odaadom valakinek!" - Az ajándékot kérném!
-Jó, jöjjön el a győri iparkamara épületébe kedden ötre, aztán átadom.
Gondoltam, miért is ne? Úgyis be kell mennem a belvárosba, beugrom érte, öt perc az egész...
Gondoltam én...

Csakhogy elért a direktmarketing karmos mancsa. Kezdődött ott, hogy azt mondták, üljek be egy terembe, mindjárt kezdődik. Mivan??? Mi kezdődik?! Na mindegy, nézzük meg. Kb. 10 ember volt ott rajtam kívül. Középosztálybeli átlagos emberek, vagy kicsit szegényebbek. Anya, apa meg gyermeke. Várandós anyuka. Lepattant rokker. Ilyenek, meg én... Mind-mind a fogyasztói piramis gyenge-középső részéről.
Jönnek a cápák öt perc múlva. Amerikai mosoly, rosszul betűrt gallérú ing a beckemfrizkós srácnál, trendi-elegáns fiatal hölgyek, meg a vezérnőstény. Onnan lehetett megállapítani, hogy rajta volt a legtöbb festék, és középre állt tanult magabiztossággal, hogy beszéljen. A Bioptron lámpáról - meg mellékesen az edényekről. A lámpa nagyon jó egyébként, többször használtam,
(olvassátok csak el, magyar találmány ez is...).
A hölgy azt hitte, jól csinálja!
-Tudják, miért vannak itt? - mosolyog
Csend a fáradt, enervált hallgatóságból. Énnekem sem mondtak semmit, azt sem tudtam, ez ilyen lesz.
-Tudják, mit kapnak? Neeem? Tudják, mi az a Zepter? - mosolyog bátorítóan tovább - Na nelegyünk már ilyen passzívak!
Na itt kezdett érdekelni, mi is lesz ebből... Munka után, meg gyesen, meg ilyenek, aztán passzívak vagyunk! Akkora szív, ekkora mosoly, ekkora magabiztosság, nekünk meg van pofánk passzívkodni?! Aha...
Nem ragozom, viccelni is próbált a hölgy, meg előadni, közben azt akarta, válaszoljunk a kérdéseire - be akart vonni a beszélgetésbe. Pl. így:
- Tudják milyen fajta betegségcsoportokat gyógyít a lámpa? - kérd minket, akik közül párunkon kívül a 80% nem is hallott róla. - Na, segítek, öt ilyen van! - mintha általános iskolai felelés lenne: "Tudod te, Peti!". Nem tudtuk, akárhogy mosolygott, nem, azért sem...
Aztán kiderült, miért is vagyunk ott. Nem terápiát kapunk VAGY ajándékot, hanem mindkettőt. A terápiára kapjuk az ajándékot is. Aztán ha partnerek leszünk (értsd: a lakásunkon tarthatnak az ismerőseinknek bemutatót), akkor 15 ezer értékben kapunk fémből készült konyhai cuccokat. De miért kellünk? Ez egyszerű, gondoltam, a vélaményünkre kíváncsiak, a tapasztalatainkra. De nem... Itt is kérdezett:


-Miért vannak itt akkor?

A kínos csendet egyik fáradt anyuka törte meg: -Hogy vegyünk ezekből a dolgokból, ha tetszenek.
-Neeem. Önök a legjobb reklámok! Ha majd erről beszélnek, nekünk jó lesz...



Aha. Reklámhordozó vagyok. Orvul becsaptak, betereltek, rábeszéltek, most meg legyek egy szendvicsember... Na nem! Legyen bármilyen jó is! Bele az arcomba: hirdetési felület vagyok! Reklámidő a nagy kereskedelmivilágban, egy rohadt apróhirdetés...


Szerencsére csak 20 perc volt az egész.
A legrosszabb az egészben, hogy előttem lejáratták magukat, bár a termékeik jók. Bár lehet, hogy ez valami magasértelmiségi donkihóte attitűd, bölcsészfanyalgás, lehet, a többieknek tetszett, nem tudom...

Nekik direkt, nekem véletlen marketing volt, az biztos.


A bejegyzés trackback címe:

https://preka.blog.hu/api/trackback/id/tr23213706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bandi 2008.01.29. 19:28:05

és kaptál ajándékot végül?
pont ma hivott fel engem is vmi nöci, hogy ehh bejutottam a sorsolásra és van egy ajándékcsomim, csak meg kell érte hallgatni egy ilyen x perces elöadást...

Bella Péter · http://reposzt.hu/ 2008.01.29. 19:32:47

Hogy őszinte legyek, akartam, de nem jött össze a dolog! Nem értem rá, nem volt kedvem... Majd legközelebb talán... Valószínűleg megkaptam volna, mert azért a Zepter nem rossz, erre adnak... De vigyázz, bár én azt sem tudtam, hogy előadás is lesz!

Judit 2008.03.01. 18:09:30

Engem is felhívtak kb. ugyanezzel a szöveggel. Elmegyek kedden este, de ha csak az időmet rabolják, akkor azt is megírom.

Judit 2008.03.22. 20:50:37

Kicsit megkésve, de röviden összefoglalom: Tényleg ÁTVERÉS ez a Zepter Bioptron nyeremény !!! Nem értem a Tesco, hogy vehet részt ebben?!

Bella Péter · http://reposzt.hu/ 2008.03.22. 21:00:52

Sajnálom, hogy te is így jártál... A tesco-n meg én nem csodálkozom! Egyik kutya...

Zepteres 2008.07.21. 13:21:19

Siasztok!Én előre szólok,hogy Zepteres vagyok!De úgy érzem már nem sokáig,mert már forog a gyomrom az egésztől!A Bioptron fényterápiás készülék is egy nagy kamu!Szart se ér ezt higyjétek el!Én tudom elsőkézből!Talán sebgyógyításra jó de másra nem!Csak ha valaki hisz benne akkor javulhat az állapota!PLACEBO!!A légterápárol meg ne is beszéljünk!Szerintem egy két nap és felmondok!Kérlek titeket,hogy mindenkinek mondjátok el,hogy nehogy bemenyjen és nehogy vegyen bármit is!Sziasztok

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.24. 19:50:00

@Zepteres: hasznos infó, engem is majdnem beszerveztek
süti beállítások módosítása