dec 18 2008

hetiZENE szpesöl edisön - "A zene mindenkié" Kodály 2.

...nem tudom, ki hogy van vele, de én nem szeretem azokat a produkciókat, amikor sok-sok kisebb-nagyobb sztár összeáll egy dal erejéig (jótékonysági okokból vagy önös érdekből). A jó öreg "We Are The World" még elment (kisgyerekként pszeudo-angol halandzsával énekeltem, majd áttértem a Hofi féle zseniális "Piál a föld" paródiára), aztán jött a többi... Tehát, én ezeket már nem nagyon szeretem, illetve, ha magyarokról van szó, akkor nagyon nem, hisz akkor még egy jó adag izzadtságszag is kerül az egészbe pár kiló klisével, nem beszélve arról, hogy általában kishazánkban az ilyen összeborulás egyet jelent a retrobulival...

Na, a mai videónk kivétel. Zseniális. A jótékonysági cél megvan. A sok jó zenész is. Csakhogy... A többi lejáratódott elem marad ki. A széles közönség által nem ismert zenészek, a világ különböző pontjain teszik hozzá a magukét. Transzglobál utcazene, őszintén és igazából. Nagyon jó!

 

Ha valaki többet tud erről a projektről, szóljon...


A bejegyzés trackback címe:

https://preka.blog.hu/api/trackback/id/tr57830207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása