máj 31 2008

A Pusztában



-         Már vártalak.

-         Csak nem sürgetni akarod sorsodat?

-         Tudod, hogy nincs Sors.

-         Miért vagy benne annyira biztos?

-         Tudod, honnan jövök. Valamikor te is oda tartoztál. Jól ismered a Törvényt, mely mindent meghatároz.

-         Ez a Sors.

-         Nem, ez nem Sors, hanem Törvény. A Törvény csak útmutatás. Rajtad múlik, hogy elutasítod, vagy elfogadod. De te már döntöttél.

-         Ne akarj sarokba szorítani! Nem én akartam megtagadni Őt, hanem Ő utasított el!

-         Megmosolyogtatsz. Még mindig azt gondolod, hogy Ő a hibás? Te akartad így. Ebből is láthatod, hogy amiről beszélsz, az nem a Sors.

-         Már megbocsáss, de én vagyok a Kísértő, nem te.

-         Nem akartalak megbántani. Elszomorít, hogy önmagadat kárhozatra ítéled.

-         Én magam vagyok a Kárhozat! És Ő akarta így! Nem volt más választásom!

-         Tudod jól, hogy megbocsátana neked, ha akarnád.

-         Nem alázom meg magam előtte! Különben is, ne akarj kioktatni egy nyomorult porhüvelybe bújva! Én legalább igazi valómban jöttem hozzád!

-         Bocsáss meg a külsőmért. Értük kellett így jönnöm.

-         Komolyan gondolod, hogy képes vagy megmenteni őket? Ki sem érdemelték! Fölösleges bármit is ezekre pazarolni! Egy szó, egy suttogás, és máris a markomban vannak! Semmi értelme, hogy megpróbáld Őhozzá csábítani ezeket!

-         Én így döntöttem. Fontosak nekem.

-         Inkább csak Neki fontosak! Téged használ fel saját kicsinyes tervei megvalósításában! Buta vagy, hogy engedelmeskedsz!

-         Te is láttad az idők kezdetén, hogy így kell lennie.

-         Na, mégiscsak a Sorsról beszélsz! Magadnak mondtál ellent.

-         Nem, rosszul látod. Ez az én döntésem, de már a kezdetek kezdetén így döntöttem. Ez az, amit soha nem tudtál elfogadni. Ezért is lázadtál fel Ellene.

-         Jól ismersz. De itt én vagyok az Úr. És a test, amit viselsz gyenge és törékeny. Máris éhezel. Belül mardos az ellenállhatatlan érzés, hogy megtömd a bendőd.

-         Ura vagyok mindeneknek, így uralom a test kívánságait is. Hiába próbálkozol.

-         Ha Ura vagy mindeneknek, akkor bármire képes vagy! A többi szolga ugrásra készen várja parancsodat! Hol vannak ilyenkor?

-         Nem csodák útján akarom kivívni figyelmüket, hanem szeretettel.

-         Semmi esélyed, mert mint mondtam, itt én vagyok az Úr! Szolgálj engem, és bármit megkapsz, amire csak vágyakozol!

-         Én Őt szolgálom, és tőle mindent megkapok. A lehető legtöbbet. Amit te tudsz adni, csak por és hamu.

-         Mond, miért nem fogadod el testvéri jobbomat? Miért mondasz ellent nekem?

-         Mert Ő szeret, és én szeretem Őt. Ő az egyetlen, aki igazán társam lehet. De te megtagadtad. Ezért nem fogadhatom el azt, amit kínálsz. Téged is visszavár, hogy keblére öleljen.

-         Soha!

-         Szánlak, de ez a te döntésed. Imádkozom érted.

-         Azzal sokra nem mész! Látjuk még egymást!


A bejegyzés trackback címe:

https://preka.blog.hu/api/trackback/id/tr89496054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása