máj 07 2008

Mentés másként - Hajóvonták találkozása tilos!



...gondoljuk tovább!

Itt ragadtunk a huszonegyedik században, múltszázadi gyerekek. Titkok között. Jelentést keresve mindennek. Okokat hajtunk fel, célokat vadászunk és ejtünk el.
Nálam minden ezzel kezdődött... Anyu adta rám a kabátot, teát megittam, tolltartót betettem. A hűtő tetején recseg az Kossuth (AM), az örök társ. Vízállásjelentés. Misztérium. És maga a mondat: Hajóvonták találkozása tilos!
Mit jelent ez? - kérdeztem rá.
Metafizika. - mondta a hallható szavak mögött édesanyám.
Megreccsent a világ egyértelműsége. De izgalmassá is vált egyúttal. Kereső ember lettem hét évesen, a gondolat hajósa.
Nem tudom azóta sem, mit jelent. Már nem is mondja a rádió (FM MR1 Kossuth) - legalábbis én nem hallom. De feltettem a polcra. Az enyém. Első keresésem, első megtorpanásom, a Titok első felsejlése. Nemtudás, abszurd állandóság a változásban.

Gondozzuk jól titkainkat, megérdemlik...


A bejegyzés trackback címe:

https://preka.blog.hu/api/trackback/id/tr7458891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xterx 2008.05.07. 21:14:41

Pontosan, pontosan, pontosan ugyanígy én.
köszi

xterx 2008.05.07. 21:16:17

...vagyis ez az értelmezhetetlen mondat nekem is megvan. Valahogy remélem, egyszer mégis találkoznak.
süti beállítások módosítása