okt 14 2008

Polgárpukkasztás vagy művészet?

Jópár bejegyzéssel ezelőtt néhány képet raktam fel, amik bennünket, keresztyéneket "égettek". Most azonban olyat találtam, ami tuti, hogy nem a gagyi keresztyén propaganda terméke, sőt tán elemi szükségletünk és vallásos érzékenységünk szembeállítására törekszik. Várom a véleményeket.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://preka.blog.hu/api/trackback/id/tr34713122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shuto 2008.10.14. 17:23:16

Szerintem ez azért durva. Bennem azt a képzetet kelti, hogy nemcsak lebrunnyantom, de bele... egy emberbe, szóval áááááááá! Számomra az már a következő kérdés, hogy ezek épp apáca-fizimiskájúak. Így se tetszik.

shuto 2008.10.14. 17:26:00

Ja igen, még valami: szerintem ez puszta polgárpukkasztás. A művészetnek szerintem előbbre kell mozdítania az ember gondolkodását, nem pedig csupán megijeszteni. Nyilván, a művészet önkifejezés is, de sajna én ebben csak az érzéketlenség kifejeződését látom.
süti beállítások módosítása