már 15 2009

Március idusa

Pénteken elmentünk bevásárolni. Mielőtt elindultunk volna, előkerestük a kokárdákat, kitűztük a hajtókáinkra, aztán elindultunk. Rajtunk kívül csak egy-két emberen láttam kokárdát, dehát péntek van - gondoltam - még nem teszik ki. A vásárlás végén a pénztáros látva a kitűzött trikolort, felbátorodott és elmondta panaszát: tegnap végigjárt rengeteg üzletet, de sehol nem talált kokárdát. Nem lehet kapni. Egyetlen megoldás, ha a méteráruban vesz szalagot és maga varrja meg.

Nem lehet kokárdát kapni. Nem tudom, hogy felétek mi a helyzet, de itt, nálunk nincs. Eljutottunk arra a szintre, hogy márc. 15-én csak azok tűzik ki a három legfontosabb színt, akik a régit szedik ilyenkor elő vagy rendelkeznek elég kézügyességgel és van a közelükben méteráru bolt. Remélem, megérem még, hogy a kokárda használata nem kirívó dolog lesz, hanem mindenki kitűzi a kabátjára (pártpolitikától függetlenül), és lehet kapni többféle méretben, akár tucatjával. Számomra ez az egység, az együvé tartozás jele minden magyarral. A másokat gyűlölővel, a másokat szeretővel, a más vallásúval, az istentagadóval, az értelmiségivel,  a kétkezi munkással, az egészégessel, a beteggel, a határon innen és túl vagy többezer kilométer távolságban élővel. Mindenkit buzdítani fogok a kokárda viselésére, hogy tényleg igaz legyen az elcsépelt szlogen: Itthon otthon vagy!


A bejegyzés trackback címe:

https://preka.blog.hu/api/trackback/id/tr801002943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

erőspista · http://helyzetvan.blog.hu 2009.04.05. 02:13:18

Már akkor akartam ide írni, de persze mindig volt valami :( Közben olvasom a Zepteres sztorit, és a Tesco bűnét. Miután most már kellően nem érthettek semmit, a lényeg az lenne, hogy 14-én Tesco-ban zárás előtt összehoztam a kokárdát :) Persze ehhez, kellett egy bácsi, aki már 14-én hordta (ezzel annyira nem tudok mit kezdeni), és eszembe juttatta, hogy másnap zárva vannak, de kokárdám lett végül :) Anélkül meztelennek éreztem volna magam.
Viszont volt egy kis bibliaórás okoskodás (kereszténység, nemzet, orsrzság), és én próbáltam érvelni, hogy van a Könyvben valahol olyan, hogy annak is célja van, és velejáró felelősség ahová teremtődtünk, születtünk. Sajnos én nem vágom az igehelyeket, de ti biztos jobban. Nem tudtok súgni ? :)
süti beállítások módosítása