okt 22 2008

Jézus a barátom - velem jön focizni...

Még a teológián a nevetés és szörnyülködés közt billegve emlegettük barátaimmal azt a kis részletet, mely egy elég meredek, fura, amúgy gyerekeknek szánt könyvből való. Az adott fejezet arról szól, hogyan tud bizonyságot tenni a gyerek Istene mellett. A példa hozzá -  így hangzik a dialóg, amennyire fel tudom idézni.

- Szia, megyek focizni! Lejössz Te is?

- Nem lehet! Jézus a barátom, nem megyek focizni!

Ez az abszurd és elképesztő párbeszéd ugrott be, amikor az alábbi kis sport-szobrocskákra akadtam a világhálón!

 

És, végül, tarararrámmm:

Természetesen Amerikából valók a szobrocskák. A lényeg, meg vagyok nyugodva, mehetek focizni, sőt, még fal-ember, vagy irányító is lehetek az NFL-ben! Hurrá!

Addig is, körülnézni a boltban, mert érdemes!

Ui.: Természetesen ez a kérdésfelvetés itt is érvényes!

ÁPDÉT! Ez még keményebb!

 

 


A bejegyzés trackback címe:

https://preka.blog.hu/api/trackback/id/tr75726079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shuto 2008.10.22. 15:24:54

Rossz vagyok, tudom, de én tegnap beálltam a gyerekek közé focizni. Megmenthető még a lelkem?

Bella Péter · http://reposzt.hu/ 2008.10.22. 20:11:08

Csak azt mondhatom, ami a cikkben fellelhető linken olvasható: Jesus Is My Coach!
Ha ezt el tudod mondani, nincs gond...

napkorong 2008.10.22. 20:51:57

....hát Peti, én ismerek hasonló történetet dizsibe menéssel. Körülnézek tehát a catholic shop-ban, hátha van Jesus is my party dancer szobrocska is!

Bella Péter · http://reposzt.hu/ 2008.10.22. 20:59:04

Kedves Napkorong!
Ajánlom A Faithless-től a "God is a DJ" című számot! :-)
süti beállítások módosítása