jún 02 2008

Gálvölgyi János szerint börtönben a helyem...

...hogy miért is? Talán bántottam, loptam tőle, megsértettem? Nem, soha nem találkoztunk a művészúrral, nem írtam róla, nem beszéltem róla nyilvánosan. Nem ártottam neki sem anyagi, sem bármilyen más értelemben. De ő így ismeretlenül is azt mondja, nekem börtönben a helyem.
Tegnap hallottam, Gálvölgyi azt mondta, más forrás szerint könyvében írta (aki tudja hol, kérem, írja meg!), hogy (nem pontos!) nem csak azokat kellene börtönbe zárni, akik a nagy-magyarországos matricákat csinálják, hanem azokat is, akik kiteszik azt. Hoppá! Nekem kint van! Most féljek?



Igen, van egy az autómon. Aki ismer, tudja, hogy nem vagyok egy fehérlovat áldozó újpogány, sem nem korteskedem a sumér/egyiptomi/azték/atlantiszi eredet mellett (semmi bajom a finnekkel, bár az a hun dolog megérne egy tudományos misét például...), messzire kerülöm a kuruc.info-t, de nem lennék jó vendég Pörzse Sanyinál sem. De magyar ember vagyok, és magamra nézve kötelességemnek tartom Szabó Dezső mondatát, hogy "Minden magyar felelős minden magyarért!"
Kitettem, mert egy fontos szimbólum a számomra. Jelzi, hogy vállalom igazságtalanul határon túlra került nemzettársaimmal a közösséget, hogy nem csak a zalai dombok, a Kisalföld, a Bakony tartoznak a hazámhoz, hanem például Gyimesközéplok, Kassa, Szabadka is. Ezt jelenti nekem. Persze, tudom, hülyeség lenne azt, úgy, olyan formában visszaállítani, pl. Horvátország rendben van! De maga Trianon a töténelem egyik legnagyobb gazembersége volt.
És ezért Gálvölgyi művész úr a börtönbe kíván engem. Ismeretlenül. Úgy, hogy nem kérdezett rá. Így azt a következtetést kell levonnom, hogy Gálvölgyi művészúr előítéletes, általánosít, kirekesztő. Az meg nem szép dolog, ugyebár...

(Persze, ha nem mondott/írt ilyent, ezúton is bocsánatot kérek! A többi úgy is helytálló.)


A bejegyzés trackback címe:

https://preka.blog.hu/api/trackback/id/tr74499866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cirmos 2008.06.03. 10:20:52

Ha tényleg tett ilyen kijelentést akkor számomra szar senkiházi alak.Nagyon sajnálnám mert a munkássága remek és örök értékü lesz.Én nagyon várnám magyarázatát.Mindenkinek meglehet a véleménye erről a gusztustalan dologról ,de miért azt kellene börtönnel fenyegetni akit bánt az igazságtalanság,Miért nem azt aki leszarja és ezt még ki meri mondani.Dédszüleink megszenvedték trianont nincsjoga senkinek az ő harcukat fájdalmukat,semmibe venni tabuként kezelni úgy tenni itt már semmit nem tehetünk.Aki nem akar az inkább fogja be és mélyen hallgasson mennyire szánalmas alak

matulabacsi 2008.11.11. 21:03:51

Hulye vagy mert 90 evet a tortenelembol nem lehet torolni. Galvogyinak igaza van. Es mit szolsz a augsburgi bekehez?

matulabacsi 2008.11.11. 21:07:26

Cirmos - te micsoda alak vagy te senkihazi nimand. Te mit produkaltal azon kivul hogy szuper magyarnak szeretnel kinezni? Mi a turot akartok meg a trianonnal? Reviziot? Adva van es kesz.

Shuto 2008.11.11. 21:11:45

Matula bácsi: elismerését annak, hogy jogtalan volt...

Bella Péter · http://reposzt.hu/ 2008.11.11. 21:18:00

Egyetértek Shuto-val. Plusz ne szívassák az ott élő magyarokat.
A baj az itthoni fejekben van.

nemhívő 2009.05.31. 06:48:41

Matulabácsi egy provokatőr, te meg hülye vagy, hogy Gálvölgyiről feltételezel ekkora baromságot. Jellemző, hogy nem "magad hallottad", hanem csak "monták"..)))

A NMO matricához meg csak annyit, hogy neked az összetartozást jelenti, nekem meg csak a tömény hülyeséget, simán, börtön nélkül..
Számomra elég az összetartozás kifejezéséhez a "mezei trikolor" is..

Bella Péter · http://reposzt.hu/ 2009.05.31. 08:58:29

@nemhívő:
1."te meg hülye vagy, hogy Gálvölgyiről feltételezel ekkora baromságot. Jellemző, hogy nem "magad hallottad", hanem csak "monták"..)))"
Először is, többször körülírtam, hogy "hallomás" a dolog, sőt a végén még ezt is leírtam: "Persze, ha nem mondott/írt ilyent, ezúton is bocsánatot kérek!" Egyébiránt nagyon is tudok Gálvölgyi művész úrról ilyesmiket feltételezni, hisz ennél meredekebbet is hallottam tőle. Mivel ez egy blog, a műfajból adódóan úgy gondolom, helyénvaló ez a bejegyzés így. Ha egy cikket, előadást, esszét stb. írtam volna, biztos nem így tettem volna. A hülyeség pedig egy elég relatív dolog, de persze szíved joga ezt mondani.
2. Örülök, hogy nem muszáj ugyanazt gondolnunk egy dologról!

nemhívő 2009.05.31. 11:32:20

"A hülyeség pedig egy elég relatív dolog,"....
Ez igaz, ..
A pol. ellenfelek lebecsülése is az. Ez a "sztori" így nekem, "kicsit" kontraproduktívnak tűnik...

Te hogyan "kategorizálnád" azt a mai németet, aki Keletporoszország "térképpel" autója farán, átjár vásárolni Lengyelországba?
1.-) Nagyon BÁTOR!
2.-) Kicsit bátor (feltételezi a lengyelekről, hogy nem ismerik a törit!)
3.-) Simán csak hülye, és "mélyebb németnek" gondolja magát a többinél,.... (azoknál, akik inkább csak a törikönyvekben néznek töritérképeket)?
süti beállítások módosítása