feb 18 2008

Ördögi illatok - luxus, érzékiség csábítás...


Azt hitted, a Pokol kénköves légteréhez kénköves aromát adagolnak? Hogy fullasztó, forró, mérgező az atmoszféra? Akkor nagyot tévedtél! Figyelj csak!

Templomunk postaládájában ma reggel egy reklámfüzetet találtam. A szokásos akciók, kihagyhatatlan temékek, egyszeri ajánlatok, óriási lehetőségek... Mígnem elém tárult az egyik reklám (két részletben - mert úgy olvasható):





Fallen angel parfüm - na ja! Bukott angyal parfüm, sátán kölni! Hát a csábításban, elismerem van jártassága az ördögnek! Meg a testápoló is kell, hogy kenegessük múlandóságunkat!
Ami igaz, az igaz, az univerzum (értsd láthatók & láthatatlanok cakkumpakk) első jól kivitelezett marketingakciója a kísértő bukott angyal kígyó képében prezentált tiltottgyümölcs-kampánya volt!
És ki tudja - lehet, valami apokrifban benne is van - valójában így történt az esemény:
Kígyó: - Valóban nem lehet enni a kert egyetlen fájáról sem?! Minő igazságtalanság!
Éva: - Nem! Csupán egyetlenről van megtiltva az evés!
K.: - Aha! Hát ez az! Nem is értem, hogy foszthatták eddig meg az emberiséget ettől a gyümölcstől! Pedig az a legfinomabb! de nincs semmi baj, itt vagyok én! És még - csak most, csak Önnek, Asszonyom! -  akciós is! Most egy kóstoló, fizetni később kell, sőt, átruházhatja utódaira is a törlesztést! Gondolja meg!
É.: - Nem is tudom! Meg kellene beszélnem a férjemmel! Bár igazán a vásárlásba nem szól bele, meg különben is, az akciókért ő is oda van! Én is egyedi vétel vagyok - és hogy örült nekem!!!
K.: - Az, meghiszem, Asszonyom, egy ilyen csinos hölgynek ki ne örülne?! De figyeljen csak, hogy lássa, mennyire fontosak nekem, és hogy nem a profitért csinálom, nem is egyet adok, hanem ajándékba, csak ma, csak Önnek, még egyet!!!
É.: - De hát tilos!
K.: - Ugyan már! Hát megvonják maguktól a legmodernebb vitaminokat? Ugye nem, különben is, ha esznk belőle, olyanok lehetnek, mint az Úr! És még kézpénzt sem kérek, mondtam, hosszúlejáratú kölcsön, itt a papír - az apróbetűt nem kell elolvasni csupán formaság, tudja, az akadékoskodó törvények,a Felsőbbség mindig ezen a jogon szöszöl, meg a Felügyelet! Itt írja alá Ön, itt meg a kedves Férje! És máris Önöké a legszebb, legjobb gyümölcs!!!

Lehet, parfümöt is kapott Éva ajándékba? Ha igen, akkor bizonyára Fallen angel parfümöt... Ami most csupán 999 forint!
Bár szerintem stílusosabb lett volna 666 forintért árulni.

Ez hát a Lucifer & Inferno PR. Co egyik posztmodern terméke... Csak ma, csak nekünk! Luxus, érzékiség, csábítás...

Vélemény?

A bejegyzés trackback címe:

https://preka.blog.hu/api/trackback/id/tr3343777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása