jan 28 2008

Hétfő esti zene - Napra



...karácsonyra megkaptam. Vágytam rá igazán, a Napra "Jaj a világ!" című albumára! Ez a zene egy másik dimenzióból érkezett, egy párhuzamos univerzumból, ahol a Kárpát-medencét megkímélték a történelem viharai, az itt élő népek (magyarok, zsidók, cigányok, románok stb.) összefogtak, összefogták a földet, nem engedték a diktatúrákat, Trianont, egymást építve hoztak létre egy erős országot, egy olyan kulturát, amely győztes, kitartó. Mert tudták, nagy kincs vagyunk mi, itt, egymásnak. Egy olyan világ, ahol tisztában vannak a múlt értékeivel, a jelen lehetőségeivel, a jövő vízióival. Egy olyan világból szól ez a zene, ahol a könnyűnek látszó zene a tradíciókból építkezik, de újat hoz.

Jöjjön hát ma a Napra, egy zene, ami csak itt, a mi földünkön születhetett meg. Jöjjön hát a villanygitár és cimbalom...
Még jó hogy itt lakom és hogy volt karácsony, bár abba a másik dimenzióba átvágyódok kicsit!

 


1.


 


2.

 


3.

Végül egy interjú (Heti Válasz)

A bejegyzés trackback címe:

https://preka.blog.hu/api/trackback/id/tr24315316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adel 2008.01.29. 13:43:04

... egyszer nagyon régen a gödörben hallottam, Zoli hangosította őket, háááát.... akkor borzasztó volt és akkor még Magura voltak... most más, én is változtam, kicsit ők is ... nem borzasztó, sőt ... bár hangzásban van ami nekem már sok. mindenki hallgassa meg!

zezi 2008.02.09. 21:57:22

Kösz Peti, hopgy felhívtátok rájuk a figyelmem! Nekem bejönnek: , ......sötétlik nagyon jó!
süti beállítások módosítása